Χρονικό της Εταιρείας
11/12/2009

...1993

Οι μελέτες του Dr Ralph Hainike. έφτασαν το 1993 στα χέρια του John Waldworth ο οποίος ως χημικός τροφίμων εντυπωσιασμένος από την έρευνα του Ralph Hainike για το Νονι αποφάσισε να επισκεφτεί την Ταϊτή για να δει από κοντά και να μάθει τα πάντα για αυτό το φρούτο. Επικοινώνησε με ιθαγενείς, με κυβερνητικά στλέχη , έψαξε στις βιβλιοθήκες για ιστορικά έγγραφα. Όλη αυτή η έρευνα έδειχνε ότι το Νόνι είχε εκπληκτικές ιδιότητες

...1996 · ΙΔΡΥΕΤΑΙ Η TAHITIAN NONI
Το 1996 ο Wadsworth προσέλκυσε 4 συνεταίρους οι οποίοi συνδύαζαν εμπειρία στην επιστήμη τροφίμων, βιομηχανική εμπειρία και επιχειρηματική - εμπορική διορατικότητα.. Μαζί, οι 5 αυτοί άνδρες δημιούργησαν μία επαναστατική νέα επιχείρηση : την Tahitian Noni International

1997
H Tahitian Noni International ξεπερνά τα $33 εκατ δολ., σε πωλήσεις στον πρώτο χρόνο ζωής της Αρχίζει η διεθνής ανάπτυξη.

1999
Η εταιρεία φτάνει σε νέο ορόσημο: $30 εκατ. δολ. πωλήσεις σε ένα μήνα, οι συνολικές ετήσιες πωλήσεις ξεπερνούςν τα $300 εκατ. δολ. Χυμός TAHITIAN NONI®Η εκρηκτική διεθνής ανάπτυξη συνεχίζεται με τον χυμό Tahitian Noni™ να πηγαίνει στην Ιαπωνία, Μεξικό και Χόνγκ Κόνγκ.

2000
Οι ιδρυτές της Tahitian Noni International συναντούνται με την κυβέρνηση της Γαλλικής Πολυνησίας και υπογράφουν μία ειδική συμφωνία η οποια θα φέρει στην χώρα καινούριες θέσεις εργασίας και σημαντικές επενδύσεις


2001
Η Tahitian Noni International κατατάσσεται στην 26η θέση του περιοδικού Inc στον κατάλογο των 500 πιο γρήγορα αναπτυσσόμενων ιδιωτικών εταιρειών στην Αμερική Η εταιρεία εγκαινιάζει τα νέα κεντρικά γραφεία στο Πρόβο της πολιτείας Γιούτα έκτασης 15.000 τ.μ.

2002
Η Griffin Hill, μία ανεξάρτητη εταιρεία έρευνας αγοράς, δημοσιεύει μία μελέτη που δηλώνει ότι : " Η "Tahitian Noni Internationa είναι μία από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες ιδιωτικές εταιρείες στην Αμερική, και ότι λιγότερες από 10 εταιρείες στην παγκόσμια ιστορία καταφέρνουν να συγκριθούν με 6ετή ανάπτυξη της Tahitian Noni™ International.."

2003
Αθροιστικές πωλήσεις φτάνουν τα $2 δισ.δολ., με περισσότερα από $1 δισ.δολ αθροιστικές προμήθειες πληρωμένες στους διανομείς της εταιρείας.

2004
Κυκλοφορούν δεκάδες νέα προϊόντα , όλα με βάση από τα κύρια στοιχεία του δέντρου νόνι :
Φρούτο, φύλλα, σπόρο. Η κυβέρνηση της Πολυνησίας βραβεύει την ΤΝΙ για την συμβολή της στην ανάπτυξη της εθνικής οικονομίας και την γενική θετική επιρροή της. και η εταιρεία παίρνει το βραβείο "Corporation with Social Responsibility" από τα Ηνωμένα Έθνη ( U.N.-sanctioned International Council of Caring Communities.)


2005
Νέα γραφεία ανοίγουν σε όλο τον κόσμο , δίνοντας στους διανομείς αλλά και στον υπόλοιπο κόσμο ενα μέρος για να έρθουν σε επαφή με τα προϊόντα της Tahitian Noni™. Η εταιρεία προσελκύει την προσοχή του εθνικού και διεθνούς τύπου, και αθλητές, επιστήμονες και άλλοι ειδικοί της βιομηχανίας αρχίζουν να υποστηρίζουν τα προϊόντα της Tahitian Noni™.

2006
Η ΤΝΙ γιορτάζει τα 10ετή γενέθλιά της με περισσότερα από 50 νέα προΪόντα Tahitian Noni™..




2007

8.000 ανεξάρτητοι διανομείς προϊόντων συγκεντρώνονται στο Λας Βέγκας για να παρευρεθούν στην παρουσίαση της νέας γραμμής προίόντων επονομαζόμενη HIRO™. Σε διάστημα 3 εβδομάδων κυκλοφορίας , πουλήθηκαν περισσότερα από 1 εκατομμύριο κουτιά HIRO™

2008
Η εταιρεία φτάνει νέο ορόσημο σε πωλήσεις και ξεπερνά τα $4 δισ.δολ. σε αθροιστικές πωλήσεις και πάνω από $2.3 δισ.δολ αθροιστικές προμήθειες πληρωτέες στους διανομείς της εταιρείας.



2009

Tahitian Noni™ International εκτοξεύει τις λειτουργικές προσθήκες του χυμού Tahitian Noni™, εξοικονομώντας όλη την αποτελεσματικότητα και ακεραιότητα του αυθεντικού χυμού συνδυαζόμενο με επιπλέον φυσικά συστατικά για ευεργετήσει ειδικές ανάγκες του σώματος. Η ΤΝΙ επίσης ανακοινώνει ενα δυνατό και νέο κόνητρο και σχέδιο ανταμοιβής προσφέροντας ακόμα περισσότερα βραβεία στους διανομείς.


Εκτύπωση στις 20/11/2018
Από την ιστοσελίδα NONI | Noni χυμός | Νόνι | νονι | noni | Ο γνήσιος χυμός Tahitian | Ενας χυμός για όλους
www.e-noni.gr/el/sx_printText.asp?textID=19&export=html